محلول شستشوی سطوح و محیط فارماسین

توضیخات مختصر:
به عنوان ضد عفونی کننده جهت استفاده در کلیه منازل ، مکان های عمومی نظیر مراکز آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اداری ، بیمارستانی ، ورزشی ، حمل و نقل عمومی و رستوران ها و …. جهت ضد عفونی کردن کلیه سطوح اعم از کف ساختمان ها ، میز های اداری ،دستگیره ها و...
محلول شستشوی سطوح و محیط فارماسین

کاربرد : به عنوان ضد عفونی کننده جهت استفاده در کلیه منازل ، مکان های عمومی نظیر مراکز آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی ، اداری ، بیمارستانی ، ورزشی ، حمل و نقل عمومی و رستوران ها و …. جهت ضد عفونی کردن کلیه سطوح اعم از کف ساختمان ها ، میز های اداری ،دستگیره ها ، انبار ها ، سالن های تولید ، اتاق های تمیز ، تجهیزات صنایع تولید مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی ، سطوح آزمایشگاهی ، کلیه تجهیزات و لوله های انتقال ساخت مواد ، تجهیزات توزین مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی . 

این محصول به صورت غلیظ روانه بازار شده و جهت استفاده  باید رقیق سازی با دقت و رعایت اصول ایمنی انجام شود. به طور متداول این محصول باید 100 برابر رقیق شود  یعنی یک لیتر در صد لیتر آب . 

محلول فارماسین یک ضد عفونی کننده سریع الاثر با کارایی بالا بر پایه پراکسی استیک اسید می باشد که از بین برنده کلیه اجرام میکروبی اعم از میکروب ، ویروس ، قارچ ، باکتری و … بوده و مدت اثر گذاری این محصول بین 3 تا 5 دقیقه هست و بعد از استفاده نیاز به آبکشی ندارد .

محلول های شوینده صنعتی التراسونیک :

شرکت مهندسی فراصوت صنعت با همکاری شرکای اروپایی خود این امکان را بوجود آورده که با تهیه انواع مختلفی از محلول های پاک کننده برای حمام های اولتراسونیک تقریبا تمامی آلودگی های روی قطعات را تنها با یک نوع محلول پاک کننده ازبین برد، البته در طی این فرایند نوع و جنس متریال قطعات مورد شستشو در انتخاب نوع محلول پاک کننده بسیار اهمیت دارد .

چهار دسته بندی اساسی در انتخاب محلول های شستشو برای حمام محلول شستشوی التراسونیک کلینر های التراسونیک کلینر
محلول های قلیایی التراسونیک:

محلول های قلیایی معمولاً به عنوان پاک کننده های عمومی در حمام های التراسونیک کلینر استفاده می شوند.هدف اصلی از استفاده این محلول ها پاکسازی چربی ، روغن و باقی مانده مواد کربنی از روی قطعات می باشد، همچنین این محلول ها برای پاکسازی خاک و آلودگی های سطحی عمومی بسیار موثر اند.

محلول های اسیدی التراسونیک:

محلول های اسیدی معمولاً جهت پاکسازی زنگ زدگی، اکسید شدگی، پاکسازی مواد معدنی و همچنین جهت براق سازی قطعات استفاده می شوند. این محلول ها به طور معمول برای پاکسازی روغن و گریس توصیه نمی شود. یک دسته مهم از محلول های اسیدی مورد استفاده در حمام های التراسونیک، محلول های اسیدی پایه سیتریک اسید هستند. این محلول ها به دلیل توانایی بالای آنهای در پسیو سازی قطعات استیل و تیتانیومی بسیار حائز اهمیت بوده و به طور معمول در صنایع هوا و فضا ، صنایع پزشکی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

محلول های پاک کننده حاوی آنزیم مورد استفاده در حمام های التراسونیک :

محلول های پاک کننده حاوی آنزیم معمولاً جهت پاکسازی آلودگی های پروتئینی از جمله خون، کپک ، باکتری و مدفوع مورد استفاده قرار می گیرد و به طور معمول مراکز پزشکی ، بیمارستانی دندانپزشکی و صنایع غذایی پرکاربرد هستند.

آب دیونایز :

آب دیونایز یکی از محلول های پاک کننده حمام التراسونیک نمی باشد، اما از آنجایی که در پاکسازی آلودگی های سطحی مثل اثر انگشت و چربی های عمومی بدن بسیار موثر اند، حائز اهمیت می باشد.همچنین استفاده از آب دیونایز در شستشوی قطعات، باعث می شود که هیچگونه لکی از آب روی قطعات باقی نماند و به همین سبب این محلول مناسب جهت صنایع آبکاری و پوشش دهی فلزات می باشد.

محصولات مشابه
سیستم های شستشوی Masterwash توسط متخصصان تراز اول شرکت Firbimatic با تخصص بالا در شستشو قطعات صنعتی با آب و حلال های آب طراحی گردیده است.
سری جدید دستگاه های شستشوی التراسونیک ( التراسونیک کلینر ) مدل Auto Lift Pro با همکاری شرکت بندلین آلمان در مجموعه فراصوت صنعت طراحی و تولید گردیده است .
سری جدید دستگاه های شستشوی التراسونیک ( التراسونیک کلینر ) مدل Auto Lift Pro با همکاری شرکت بندلین آلمان در مجموعه فراصوت صنعت طراحی و تولید گردیده است .
این سری از محصولات برای مصارف سنگین و  دقیق صنعتی از جمله شستشوی قطعات اتومبیل ، کشتی ، قطار  و هواپیما مانند بلوک موتور ،سر سیلندر ، گیربکس ، landing...
از دیگر دستاوردهای شرکت مهندسی فراصوت صنعت ساخت مبدل های اولتراسونیک شناور یا به اصطلاح Immersible transducers جهت تبدیل مخازن شستشوی موجود به سیستم التراسونیک میباشد.
از بزرگترین افتخارات شرکت فراصوت صنعت، توانایی ساخت و آماده سازی خطوط شستشوی صنعتی و سیستم های التراسونیک سفارشی ساز میباشد.
شرکت سونیک ( sonikks ) تمام تجهیزات و ادوات مورد نیاز برای شستشوی قطعات و تولیدات شما را به روش شستشو اولتراسونیک فراهم می نماید . کلیه ادوات شامل ژنراتور...
ژنراتور اولتراسونیک مدل K31 با فرکانس 20 تا 100 کیلو هرتز و توان خروجی تا 2000 وات . به دلیل قابلیت اطمینان، انعطاف پذیری و طراحی جمع و جور، ژنراتور...
جهان همه روزه شاهد پیشرفت روز افزون علم و استفاده از تکنولوژی نوین در صنایع پزشکی بوده، و لازم است تجهیزات جدید از خیلی جهات جایگزین دستگاههای قدیمی شود.
تمیز کردن با امواج فراصوت ( Ultrasonic Cleaning) یک فرایند است که از امواج فراصوت (معمولاً ۲۰ تا ۴۰۰ کیلوهرتز) و یک محلول پاک‌کننده برای تمیزکردن اجسام استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه چیزی هستید؟