کمپانی بندلین آلمان

بندلین الکترونیک ، یک کمپانی خانوادگی که در شهر برلین (پایتخت آلمان) بنا شده است. این کمپانی بیش از 60 سال است که در زمینه ارائه تجهیزات شستشوی التراسونیک فعال است.

در ابتدا کار خود را با تولید دستگاه های التراسونیک برای شستشوی تجهیزات پزشکی و همچنین تولید محلول های ضد عفونی کننده ابزار الات پزشکی آغاز کرد.

طیف عظیمی از تولید محصولات در کنار خطوط تولید مدرن و کارکنان با انگیزه بالا علاوه بر تضمین کیفیت محصولات باعث گردید تا مشتریان بتوانند تمامی تجهیزات مورد نیاز شستشو را یکجا از یک تامین کننده خرید کنند.

با توجه به رنج بالای مصرف دستگاههای شستشوی التراسونیک در تمامی بخش ها و صنایع کار تولید و ارتقاء این سیستم ها از سال 1995 آغاز گردید و با بالا رفتن میزان فروش کارخانه در اواسط دهه هشتاد میلادی گسترده تر شد، بطوریکه سیستم هایی با قابلیت کنترل قدرت و همینطور تولید ژنراتور های فرکانس بالای التراسونیک از سال 1992 در این کارخانه آغاز و در سال 1998 در نمایشگاه دسلدورف اولین سیستم های التراسوند تراپی این شرکت رونمایی گردید.

بندلین الکترونیک به عنوان یکی از رهبران بازار التراسونیک در دنیا موفق گردید تنها در 20 سال گذشته 20 پتنت علمی و 48 برند در خصوص سیستم های التراسونیک را به نام خود کند.

تمامی محصولات این کمپانی دارای نشان CE و محصولات پزشکی آنها همگی با توجه به دسته بندی کالاهای پزشکی دارای کد UMDNS می باشند و همچنین این شرکت موفق به اخذ مجوزهای EN ISO 9001:2008 و EN ISO 13485:2012 شده است.

به دنبال چه چیزی هستید؟