کمپانی جئو آلمان

سیستم های شستشوی مفتول، سیم ، کابل و نوار توسط سیستم های شستشوی التراسونیک

شرکت آلمانی GEO – Reimagingstechnik بیش از دو دهه است ، که متخصص طراحی ، تولید و فروش تجهیزات شستشوی پیوسته برای مفتول ، سیم ، کابل و نوار است ، این شرکت از روز اول با بهره گیری تکنولوژی التراسونیک ، روش های پاشش با فشار بالا و سیستم های شستشوی مکانیکی ، یکی از پیشروهای صنعت شستشوی سیم و کابل و مفتول بوده است.

همچنین شرکت GEO یکی از موفق ترین تولید کنندگان سیستم های شستشوی التراسونیک برای مصارف گوناگون پزشکی و صنعتی ، بخصوص در ابعاد بسیار بزرگ و با ویژگی های منحصر به فرد است.

سیستم های شستشوی سیم و کابل

تقریباً هر عملیاتی که از طریق روغن کاری، گریس زنی، امولوسیون و یا حتی اسید استاریک بر روی این قبیل قطعات انجام گیرد با ایجاد آلودگی باعث کاهش کیفیت محصول می گردد، لذا برای داشتن یک محصول با کیفیت و ممتاز، تمیز کاری قبل از هر اقدام دیگری ضروری است. در همین زمینه شرکت GEO آلمان روش های مختلفی جهت تمیز کردن ، سیم ، لوله ، طناب، کابل، پروفایل ، باند، فولادهای فنری و …. ارائه می کند، که این سیستم ها بنا به نیاز ممکن است یک سیستم برس زنی ساده یا سیستم های فوق پیشرفته شستشو، آبکشی ، خشک کن به همراه ادوات تکمیلی مانند: فیلتر ها و نازل های مخصوص پاشش باشند که بطور کلی می توان آنها را در سه دسته زیر تقسیم بندی کرد:

به دنبال چه چیزی هستید؟