در ویدیو فوق یکی دیگر از محصولات شرکت فراصوت صنعت که به منظور شستشوی قطعات متوسط و بزرگ صنعتی طراحی و ساخته شده است،به نمایش در آمده است.

در این دستگاه تمامی اصول شستشوی قطعات صنعتی در حجم بالا شامل پیش شستشو ؛

شستشوی دقیق با کمک امواج التراسونیک ؛

آبکشی و مرحله ضد زنگ (آنتی اکسیدان) در فضای عملیاتی بهینه طراحی شده است و همچنین با طراحی سیستم کنترلی دقیق و در عین حال آسان و کاربردی تمامی نیاز های بخش صنعت در زمینه شستشوی یکدست و اصولی قطعات رعایت گردیده

. در دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک با سیستم اتوماسیون صنعتی علاوه بر سرعت بالای شستشوی قطعات, پاکیزگی یکدست تمامی منافذ قطعه؛ عدم دخالت نیروی انسانی, تکرار پذیری بالای، رعایت اصول ایمنی و ارگونومی کار و از همه مهمتر مانتیورینگ فرآیند و خطا ها و امکان برنامه ریزی دستگاه؛ از مهمترین اهداف کار میباشد.

به منظور حصول اطمینان از فرآیند شستشو در این سیستم :

ابتدا قطعات در مخزن پیش شستشو با کمک سیستم های پاشش با فشار و سپس غوطه وری؛ به هدف حذف براده ها و آلودگی های سطحی شسته میشوند.

در ادامه قطعات با کمک امواج مافوق صوت و با مصرف حداقل مواد شستشوی صنعتی در کوتاه ترین زمان ممکن شسته میشوند؛ استفاده از امواج التراسونیک به ما این امکان را میدهد که در کوتاهترین زمان تمامی بخش های قطعه را 17 بار کاراتر از شستشوی دستی تمیز نمایم. سپس قطعات به منظور اطمینان از شستشو و همچنین حذف اثر مواد شوینده صنعتی به مخزن آبکشی گرم منتقل میشوند. در انتها ضروری است که به منظور آماده سازی قطعات برای مراحل بعدی کار ( پوشش دهی، مونتاژ نهای ؛ بسته بندی و … ) و همچنین به جهت حفاظت از قطعه در مقابل اکیسیداسیون و زنگ زدی در مخزن آنتی اکسیدان قرار گیرند. علاوه بر مراحل کاری بالای سیستم حمل قطعات تمام اتوماتیک و استفاده از سیستم های فیلتراسیون های دقیق تجربه کاری روان و کارمدی را برای هر کارخونه تولیدی بهمراه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه چیزی هستید؟