شرکت مهندسی فراصوت با 26 سال سابقه فعالیت دارای دو دپارتمان پزشکی و صنعتی با کادری مجرب در قلب پایتخت ایران در زمینه تولید تجهیزات و دستگاه های شستشوی ابزار پزشکی و قطعات صنعتی فعالیت دارد. قریب به سه دهه تجربه در زمینه مشاوره، مهندسی، ساخت و توزیع سیستم های پزشکی/صنعتی، فراصوت را در حال حاضر به عنوان یکی از پیشروترین تولیدکنندگان سیستم های تمیزکننده قطعات دقیق صنعتی در ایران مطرح کرده است.

تعهد ما به کیفیت در کنار دانش بالای ما بر تمام فرآیندهای مورد نیاز در پروسه شستشوی به ما این را امکان می دهد که با ساخت دستگاه های سفارشی ساز، راه حل هایی منحصر به فرد برای هر مشتری و بازاری طراحی و تولید کنیم.

ماشین آلات شستشوی ما با بهره گیری از تکنولوژی مدرن التراسونیک، نازل های فشار بالا، مخازن مهندسی شده، سیستم های اتوماتیک حمل قطعات و فیلترهای دقیق جداکننده آلودگی و روغن در کنار محلول های شستشوی دوستدار محیط زیست ، شستشوی صنعتی را برای شما به تجربه صنعتی با نتایج فوق العاده را برای شما تضمین خواهد کرد.

دپارتمان پزشکی این شرکت دارای شناسنامه فعالیت از اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان انرژی اتمی بوده ؛ همچنین تمامی محصولات صنعتی این شرکت (سیستم های التراسونیک و محلول های شستشوی صنعتی) با اخذ گواهینامه نمایندگی از معتبرترین برندهای روز دنیا ارائه می شوند.

در فراصوت صنعت، ما به توانایی خود در ارائه راه حل های پیشرفته که از بالاترین استانداردهای کیفیت و انطباق پیروی می کنند، افتخار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه چیزی هستید؟