پاکسازی قطعات ریز صنعتی به کمک التراسونیک یک روش موثر و محبوب است. برای شستشوی قطعات ریز صنعتی به صورت فله در التراسونیک کلینر مراحل زیر را دنبال کنید:

انتخاب کلینر مناسب:

ابتدا باید یک التراسونیک کلینر مناسب انتخاب کنید که اندازه و نوع قطعات را بپذیرد. مطمئن شوید که دارای توان و فرکانس مناسب برای شستشوی قطعات شما است.

تهیه محلول شستشو:

یک محلول شستشوی مناسب برای قطعات ریز صنعتی تهیه کنید. برای این کار، استاندارد های مورد نیاز التراسونیک را رعایت فرماید.

آماده سازی قطعات:

قطعات را به دقت درون سبد دهید. مطمئن شوید که هیچ گونه ترکیبات معدنی سنگین یا قطعات بزرگتری که ممکن است باعث آسیب به دستگاه شوند، درون سبد نیستند.

تنظیم دستگاه:

دستگاه را به طور کامل روشن کنید و دما؛ زمان و توان مناسب را تنظیم کنید. این مقادیر بستگی به نوع محلول شستشو و قطعات دارد، بنابراین دستورالعمل ما را دنبال کنید.

شستشو و عملیات التراسونیک:

قرار دادن سبد حاوی قطعات در دستگاه التراسونیک و روشن کردن دستگاه برای شروع عملیات شستشو. قطعات با فرکانس‌ فراصوت و پدیده کاویتاسیون شسته می‌شوند که این عمر باعث جدا کردن ذرات آلودگی از سطح قطعات می‌شود.

پس از شستشو:

پس از اتمام عملیات شستشو، قطعات را از دستگاه بیرون بیاورید و آبکشی کنید تا هرگونه ریز مانده از محلول شستشو روی سطح قطعات از بین برود.

خشک کردن:

قطعات را به طور کامل خشک کنید. می‌توانید از دستگاه های خشکن ونتیلاتوری برای این منظور استفاده کنید. بررسی کیفیت: میزان پاکسازی قطعات را بررسی کنید و از نتیجه کار شگفت زده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه چیزی هستید؟