در ویدیو فوق سعی بر آن است نتیجه شستشوی چندین قطعه پیچیده صنعتی از جمله انواع مبدل های حرارتی؛ ایر شارژ کولر یا اینتر کولر، فیلتر و … در دستگاههای التراسونیک کلینر صنعتی شرکت فراصوت صنعت به تصویر کشیده شود. ما از جدیدترین فناوری اولتراسونیک برای تمیز کردن تجهیزات صنعتی و بازگرداندن آنها در سریعترین زمان ممکن به شرایط عملیاتی استفاده می کنیم.

فرآیند شستشوی قطعات با امواج التراسونیک ترکیبی از یک محلول تمیزکننده دوستدار محیط زیست ونیروی ملایم و در عین حال بسیار مؤثر امواج صوتی است.

امواج صوتی با ارتعاشی بیش از 28000 بار در ثانیه با برخورد به تمامی نقاط سخت دسترس قطعه و بمباران دائمی آلودگی ها باعث حل شدن و کنده شدن آنها می شود. اثر اولتراسونیک در کنار یک ماده تمیز کننده گرم شده و دوستدار محیط زیست میتنواند قطعات را تا حد استاندارد که با هیچ روش سنتی امکان پذیر نیست؛ تمیز کند.

در این دستگاهها دماهای بهینه ؛ زمان شستشو و قدرت پاک کنندگی به طور دقیق توسط سیستم های کنترلی تنظیم می شوند.همچنین یک سیستم پاکسازی سطح همواره یکدست بودن تمیزی مایع درون مخزن را تضمین میکند تا آلاینده ها حذف شده به درستی و منطبق با استاندارد های لازم امحا شوند.

توانایی ما در تولید ماشین آلات شستشوی آلتراسو نیک و محلول های دوستدار محیط زیست به شما کمک میکند تا با حداکثر صرفه جویی در زمان و هزینه ها به نتیجه فوق العاده ای در مسیر شستشوی قطعات صنعتی خود دست پیدا کنید تجربه 26 ساله شرکت فرا صوت صنعت در طراحی و ساخت ماشین آلات شستشوی قطعات صنعتی ضامن کیفیت کار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه چیزی هستید؟